حل مشکل پیدا نشدن وای فای لپ تاپ MediaTek MT7921 ایسوز

فرزاد جوزقی
فرزاد جوزقی
به وبلاگ شخصی من خوش اومدین. بیست و چهار سالمه و چند ساله که کار طراحی تم و پلاگین وردپرسی انجام میدم اما این چند وقته شیفت کردم سمت بک‌اند و در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت با زبون PHP مشغول به کارم. مطالب وبلاگم هر چیزیه که به نظرم به جالب باشه یا به درد بخور. خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم:)

این مطلب رو با دوستاتون به اشتراک بزارید!

سر فصل‌های این مطلب
مطلب

با سلام خدمت دوستان، امروز میخوایم یکی از مشکلات شایع لپ تاپ ایسوز (نسخه‌های TUF Gaming و ROG) یعنی ارور This Device Cannot Started در کارت شبکه MediaTek MT7921 رو برطرف کنیم.

من حدود 3 ماه پیش بود که یک لپ تاپ ایسوز TUF Gaming fx706he خریدم. همه چیز خیلی عالی بود تا اینکه بعد حدود یکماه و نیم از خریدنش، ذره ذره لپ تاپ در پیدا کردن شبکه‌های وای فای اطرافم به مشکل میخورد. یعنی لپ تاپ رو وقتی روشن میکردم اتومات به وای فای خونه وصل نمیشد و وقتی که میزدم سرچ کنه، هیچ شبکه‌ای رو پیدا نمیکرد!

پیدا نشدن شبکه های WiFi در لپ تاپ ایسوز
پیدا نشدن شبکه های WIFI در لپ تاپ ایسوز

اوایل این مشکل از هر 2 3 باری که روشنش میکردم یه بار به چشم میخورد و با ری استارت کردن لپ تاپ حل میشد… اما ذره ذره زیاد تر شد و بعد یه مدت باید چند بار ری استارتش میکردم تا شانسی یه بار درست کار کنه!

بعد یه مدت کلا دیگه هیچ شبکه‌ WIFI پیدا نمیشد! هرچقدر ری استارت هم میکردم فایده نداشت! هر شیوه‌ای هم که فکر میکردم روش تست کردم و کلا جواب نمیداد! از پاک کردن درایورای قبلی گرفته تا استفاده از نرم افزارای دیگه برای اتصال به شبکه. هیچی به هیچی!

توی دیوایس منیجر رفتم و دیدم که بله! کنار آیکون کارت شبکه وایرلس (وای فای) یه مثلث خطر زرد قرار گرفته! توی پرارپتیزش که رفتم، دیدم نوشته:

This device cannot start.

مدل دقیق کارت شبکه وایرلس من این بود:

MediaTek Wi-Fi 6 MT7921 Wireless LAN Card

با دوستام و همکارام درباره مشکلم صحبت کردم و دیدم واقعا هیچ راهی وجود نداره انگار! هرچقدر هم توی سایت‌های خارجی گشتم به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم. انگار من تنها کسی بودم که این مشکل براش پیش اومده بود

حل مشکل نمایش ندادن شبکه‌ها در کارت شبکه وای فای Mediatek Wifi 6 MT7921
ارور This Device Cannot Started روی کارت شبکه وای فای Mediatek MT7921

خلاصه دیگه کم کم داشتم به این فکر میکردم بدمش گارانتی که یه شب شانسی با یکی از دوستای دوران راهنماییم، مهدی که کارش کامپیوتره داشتم صحبت میکردم که مشکلمو بهش گفتم. اون یه راهکار داد که به شکل عجیبی مشکلمو توی حدود پنج دقیقه به صورت نرم افزاری حل کرد.

در صورتی که راه حل نرم افزاری مشکلتونو حل نکرد، یه راه حل سخت افزاری ساده که آقا کیوان در بخش کامنت ها پیشنهاد کردن رو هم توضیح میدم اون هم ممکنه به سادگی مشکلتونو حل کنه.

راه حل مشکل نرم افزاری پیدا نشدن شبکه های وای فای MediaTek MT7921

دلیل به وجود اومدن این مشکل یک درایور مشکل داره که در May 2022 از طریق آپدیت ویندوز به صورت اتومات روی لپ تاپ هایی که از این کارت شبکه استفاده میکنن نصب شده. نمیدونم چطور، اما این درایور خراب تا مغز استخون لپ تاپتون میره و حتی پاک کردن و نصب مجدد درایور از طریق Device Manager هم نتیجه‌ای نداره.

اما راه حلش؟

مرحله اول حل مشکل وای فای لپ تاپ – حذف کامل درایور کارت شبکه وایرلس از ریشه

همونطور که گفتم با ریموو کردن درایور قبلی از لپ تاپ یا رول بک کردن یا آپدیت کردن مشکلی حل نمیشه. باید نسخه قبلی رو کامل و از ریشه پاک کنید. برای این کار میتونید از نرم افزار Driver Store Explorer استفاده کنید.

دانلود نرم افزار Driver Store Explorer

  1. بعد از دانلود نرم افزار، اکسترکت کنید و Rapr.exe رو اجرا کنید.
  2. توی لیست پایین برید تا برسید به Network Adapters.
  3. هر چنتا درایوری که توی اون بخش اسمش با MTKW شروع میشه رو چک باکسش رو تیک دار کنید.
  4. از منوی سمت راست تیک Force Deletion رو بزنید.
  5. روی Delete Drivers کلیک کنید و توی سوالات بعدی که میپرسه هم دکمه OK رو بزنید.
  6. اگر سیستم ری استارت شد که هیچی، اگر نشد خودتون ری استارت کنید.
  7. بعد از بالا اومدن سیستم نرم افزار رو باز کنید و ببینید که توی بخش Network Adapters درایوری مونده که MTKW شروع بشه یا نه. اگر بود مراحل قبلو باهاش تکرار کنید.
پاک کردن درایور قدیمی خراب با Driver Store Explorer
مراحل پاک کردن درایور قدیمی خراب با Driver Store Explorer

مرحله دوم – نصب درایور سالم Mediatek Wi-Fi 6 MT7921

حالا درایورهای مشکل دار و خراب کارت شبکه از ریشه حذف شدن. اگر داخل Device Manager برید، دیگه کلا تو لیست Network Adapters اسمی از MediaTek Wi-Fi 6 MT7921 نمیبینید.

حالا وقت نصب درایور جدیده. این درایور رو دانلود کنید:

دانلود درایور کارت شبکه مدیاتک

این درایور به سادگی مثل بقیه درایورا نصب میشه. بعد از نصبش دستگاه رو ری استارت کنید و میبینید که مشکلتون حل شده. فقط باید دوباره پسوورد وای‌فای‌تون رو بزنید. ببنید که بازم قطع میشه یا نه.

اگر حل شده بود که هیچی، اگر نشده بود رها حل دوم رو تست کنید:

راه حل سخت افزاری برای مشکل کارت شبکهMediatek Wi-Fi 6 MT7921

در صورتی که ابزار و دانش فنی باز کردن لپ تاپ رو دارید و گارانتی لپ تاپتون تموم شده (چون باز کردن لپ تاپ باعث باطل شدن گارانتی میشه) میتونید لپ تاپ رو باز کنید

دانگل WiFi این لپ تاپ دقیقا زیر پورت M.2 دومشه همونجایی که تو این عکس با X نشون دادم.

محل قرار گیری کارت شبکه WiFi در لپ تاپ FX706HE
محل قرار گیری کارت شبکه WiFi در لپ تاپ FX706HE

در صورتی که SSD روی اون پورت نصب هست، ابتدا با دقت کامل حافظه رو خارج کنید و بعد زیرش به یه دانگل Wifi مشابه این بر میخورید:

تصویر کارت شبکه MT7921 Mediatek
تصویر کارت شبکه MT7921 Mediatek

پیچ روی قطعه رو با دقت باز کنید، و کارت شبکه رو خارج کنید، با یک پنبه الکلی اروم روی تیکه طلاییش که محل اتصالشه بکشید که تمیز بشه، صبر کنید تا خشک بشه و آروم سر جای قبلیش قرارش بدید، پیچش رو ببندید و بعدم اگر حافظه روی اون پورت بود اون رو ببندید.

حالا لپ تاپ رو کامل ببندید و روشن کنید و ببینید که مشکل حل شده یا نه.


ممنون میشم اگر مشکلتون حل شد اینجا کامنت بزارید و مدل لپ تاپتون رو بنویسید تا بقیه هم مشکلشون حل بشه. موفق باشید.

 

این مطلب رو با دوستاتون به اشتراک بزارید!

درباره من
فرزاد جوزقی

فرزاد جوزقی

به وبلاگ شخصی من خوش اومدین. بیست و چهار سالمه و چند ساله که کار طراحی تم و پلاگین وردپرسی انجام میدم اما این چند وقته شیفت کردم سمت بک‌اند و در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت با زبون PHP مشغول به کارم. مطالب وبلاگم هر چیزیه که به نظرم به جالب باشه یا به درد بخور. خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم:)
مطالب مرتبط
سوالات پر تکرار
تگ‌ها
کامنت‌ها
  1. با سلام
    راهکار شما روی لپ تاپ من با مدل FX506HCB جواب داد.
    بسیار ممنونم

    پاسخ
  2. سلام من همین مدل لپ تاپ شما رو دارم فقط کاستوم شده هست ۳۲ گیگ رم و ۱ ترابایت ssd
    دو سال پیش خریدم و تا سال گذشته مشکلی نداشتم ولی پارسال به مشکل خورد که با توضیحات شما برطرفش کردم
    الان اما وای فای رو پیدا میکنه وصل هم میشه ولی سرعت اینترنت رو بسیار کم میکنه در حالی که با سایر دستگاه ها به اینترنت وصل میشم سرعت خوبه بعضی وقت ها هم میزنه no internet عملا دیگه نمیشه از وای فای استفاده کرد
    فعلا هم با کابل از اینترنت گوشی استفاده میکنه خیلی داره اذیتم میکنه این مشکل چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    من سخت افزاری هیچ کاری نکردم به نظرتون باز کنم لپ تاپ رو یا برم دانگل وای فای بخرم

    پاسخ
    • سلام، مرسی از نظرتون، به نظرم مشکل نرم افزاری منطقی تره. پیشنهاد میکنم درایورش رو به آخرین نسخه آپدیت کنید و اگر حل نشد یا نسخه جدیدی نداشت به یه نسخه قدیمی تر رول بک کنید. احتمال زیاد حل بشه. فقط قبلش از درست بودن تنظیمات DNS خاموش بودن Proxy مطمئن بشید.

      پاسخ
      • من هر کار کردم نتونستم نسخه جدیدشو پیدا کنم اگر امکانش هست براتون بزارید لینکشو

  3. سلام. من هم همه روشها رو تست کردم جواب نگرفتم.
    کل یوتیوب و سایتهای خارجی رو زیر رو کردم مشکل حل نشد.
    اما پیشنهاد سخت افزاری این دوستمون برای من کارساز بود “””کارت وایرلس رو از جاش درآوردم و تمیزش کردم گذاشتم سرجاش و درست شد””””
    سپاس از شما

    پاسخ
  4. سلام مشکل منم همینه که دقیق توضیح دادی روش رو انجام دادم به نتیجه نرسیدم کلی راه های دیگم امتحان کردم کلی نسخه های متفاوت ویندوز 11 ولی جواب نداد راه دیگه ای نیست؟ مشکل سخت افزاری ممکنه باشه؟ مدل لپ تاپ asus tuf f15 fx506 hc

    پاسخ
    • ✅✅✅ راهکاری که برای من جواب داد:
      سلام لپتاپ من Asus TUF Gaming F17 یا همون Asus TUF FX706 هست. چندماه دچار این مشکل بودم و مدام وای فای لپ تاپ میپرید و آداپتر وایرلس از قسمت manage محو میشد.
      ❌❌ انواع درایورهای مختلف رو تست کردم و خیلی از راهکارهایی که در سایت ها و انجمن های خارجی نوشته بود رو تست کردم اما یا جواب نگرفته بودم یا موقت بود. همچنین راهکارهای موجود در همین وب سایت و کامنت هارو انجام دادم اما نتیجه نگرفتم.

      اما یه کامنتی دیده بودم که ینفر این مشکل رو سخت افزاری حل کرده و درنهایت من در عین اینکه امید زیادی به این کار نداشتم انجامش دادم و خداروشکر حل شد!!
      ✅✅راهکاری که انجام دادم این بود که پشت لپتاپ رو باز کردیم، کارت وایرلس رو از جاش درآوردم و بعد از 10 دقیقه گذاشتم سرجاش و لپتاپ رو بستم. از اون روز به بعد الان چندین روز هست که دیگه قطع نشد با اینکه خیلی هم ازش استفاده کردم.

      نکاتی که من انجام دادم:
      1- لپتاپ رو بردم پیش یه تعمیرکار و دادم اون برام باز کرد، اگه شما تجربه کافی ندارید جهت جلوگیری از آسیب بهتره ببرید جایی که بتونه بدون آسیب پین های پشت لپتاپ رو باز کنه. اگر هم از تایم گارانتی تون خیلی مونده بهتره ببرید شرکت گارانتی و اونجا اینکارو کنید تا گارانتی تون باطل نشه.
      2-اگه خودتون پشت لپ تاپ رو بازکردید دقت کنید که کارت وایرلس پشت هارد ssdتون هست. میتونید فیلم دیس اسمبل کردن مدل لپتاپتون رو از یوتیوب ببینید.
      3-وقتی کارت وایرلس رو درآوردید بهتره داخل اسلات رو یمقدار فوت کنید و همچنین کارت رو یمقدار تمیز کنید(البته برا من کاملا تمیز بود، اما کاری که انجام دادم و جواب گرفتم رو دارم براتون توضیح میدم)

      موفق باشید

      پاسخ
  5. سلام میشه بدون ری استارت کردن انجامش داد؟ اخه برنامه های مهمی تو لپتاپمه

    پاسخ
  6. با سلام، لپ تاپم tuf f15 هستش و با تشکر از شما، مشکلم حل شد، واقعا ممنون❤️

    پاسخ
  7. سلام
    asus tuf f17 fx706heb
    منم همین مشکل دارم روشی دادی حل نشد
    مال من علامت زرد نمیاد کلا دیوایس منیجر اونحا اسم وای فای ناپدید میشه
    تو نتورک کانشکن هم همنیطور ناپدید میشه
    این وای فای هم میره مثل شما

    این روشی شما گفتی میزنم چیزی نمیشه
    مشکل وقتی حل میشه که دراز بکشم لپ تاپ کج کوله بزارم روی پام ونوقت دیوایس منیجر اسم وای فای میاد
    ایکن وای فای میاد اوکی میشه
    ولی وقتی صاف میزارم روی زمین نمیاد
    همون کج کوله هم میزارم بیشتر وقتا نمیاد باید ده بار کچ کوله کنم بیاد
    مشکل کجاست؟

    پاسخ
  8. سلام میشه لینک مستقیم درایور دروبین بدین؟ همین اتفاق برای وای فای و دوربین من افتاد وای فای حل شد ولی درایور دوربین ندارم ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
  9. به نظرت اگر برم دانگل وای فای بخرم بهتر نیست
    تا اینکه دستگاه نو رو بدم دست تعمیرکار ؟

    پاسخ
  10. مال من مدل m3500 Q هست
    متاسفانه دیوونم کرده و تا حالا چه راه حل شما و راه حل دیگران نتونسته درستش کنه !

    پاسخ
  11. این چه فایلیه گذاشتی بابا ویروس بود پدر سیستمو درآورد تمام برنامه ها پرید

    پاسخ
    • ویروس؟! 😐
      من به شخصه تاحالا از این فایلا بیش از 6 7 تا سیستم استفاده کرده مشکلی نداشته. آنتی ویروسی هم بهش گیر نداده. مطمئنید درایور اشتباه پاک نکردید؟

      پاسخ
      • سلام آقا خسته نباشی مشخصات لپتاپ من دقیقا مثل شماست بعد مشکل پریدن دارم الان چندماهه ارور زرد رنگی نمیاد کنار کارت شبکه مدیاتک بلکه محو میشه خیلی عجیبه یهویی میپره کلا اوایل با ریاستارت لپ تاپ یا نتورک ریاستارت درست میشد ولی بعدش نه ویندوز عوض کردم اوکی شد دوباره بعد یه مدت همون آش و همون کاسه از اونجایی که گارانتیم ۱ ماه ازش مونده بود گفتم بفرستم گارانتی اونام ویندوز عوض کردن و چندتا کارای نرم افزاری که پولشم گرفتن حدود 700 تومن بعد گارانتی که تموم شد یه هفته بعد همون داستان پیش اومد انقد خورد تو ذوقم یه ماه سمتش نرفتم تا الان که اومدم سایت شما و روشتونو دیدم زودی رفتم انجام دادم ولی فایده‌ای نداشت آیکون وای فای و بلوتوث نیس و رو حالت ایرپلن مود هم نمیره خیلی عجیبه راه حلی ندارید براش؟
        بفروشم آیا؟

      • گارانتی مال چه شرکی بود که ازتون پولم گرفت؟!

        این باید بررسی بشه میتونه مشکل سختافزاری باشه. میشه درستش کرد.

  12. سلام خسته نباشید
    کارهایی که گفتید رو انجام دادم ریستارت هم کردم اوکی شد ولی فرداش که دوباره لپ تاپم رو روشن کردم دوباره پرید
    دیگه نمیدونم باید چیکار کنم

    پاسخ
  13. سلام لپ تاب من fx506hc -11800 -3050 هستش چند وقتی اینترنتش کار نمیکرد همین طوری خاموش روشن میکردم رندوم هم وصل میشه اما اسم درایور من با شما فرق داره مال من intel r wi-fi 6 201 ax160mhz هستش چیکار کنم ؟ بعدشم درست نشد چی ویندوز اورجینال بخرم اوکی میشه؟

    پاسخ
    • سلام، با همین شیوه درایور مربوط به دستگاه خودتون رو از سایت ایسوز دانلود و نصب کنید احتمالا درست میشه اگر سخت افزاری نباشه.

      پاسخ
      • داداش حل نمیشه اصلا نمیدونم چرا این طوری کلافه شدم بقیه درایور ها هم زرد هست بغلشون ابدیت هم میکنم درست نمیشه اینترنت هی ارور 43 با 10 میده اگه میتونی بیا تلگرام یا واتساپ کمکم کن درستش کنم هر چقدر هم پول خواستی حساب میکنم فقط درست بشه.

  14. دمت گرم بابت راه حل واقعی و خیلی خوبه که یه پلتفرم داشته باشی اینجور چیزا رو پوشش بدی .بازم ممنونم

    پاسخ
  15. سلام، وقت بخیر.
    مدل لپتاپ من سری گیمینگ FX506 HCB هست ولی این کاری که شما فرمودید روش جواب نداد، ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • به نظر این راهکار روی 506HCB جواب نمیده! درایورایی که برای بقیه دوستانی که 506 دارن گذاشتمو با همین مراحل تست کنید ببینید حل میشه مشکلتون؟

      پاسخ
  16. داداش دمت گرم به به من یکسال درگیر این مشکل بودم دقیقا لب تابم هم مدل با شماست اشکم در اومد ۱۰ بار ویندوز عوض کردم بالاخره درست شد وسط گیم خاموش میشد وای فای دیونم میکرد دمت گرم عالی بود

    پاسخ
  17. سلام خسته نباشید
    لپتاب من مدل fx 506 HEB چند بار این روش رو رفتم ولی درست نشد لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟

    پاسخ
  18. سلام داداش خوبی خیلی ممنونم ازت خدا وکیلی خیلی بهم لطف داشتی من مشکلم همین بود اما با راهکاری که دادی مشکلم برطرف شد انشالله خدا خیرت بده واقعا زحمت کشیدی خیلی بهم لطف داشتی انشالله از خدا هرچی میخوای بهت بده جیگرتو خام خام فرزاد جان به مسیرت ادامه بده تو بهترینی تو ایده آلی خیلی باحالی تو بی نظیری اورجینالی فرزاد تو دست از دستان خدایی خودتو باور کن همیشه همه مسیر روبرو و بدون که بهترینها برات اتفاق میافته امیدوارم یه روزی اون بالاها ببینمت امیدوارم از خدا هرچی میخوای بهت بده تو خیلی خوبی امیدوارم یک زن خوب گیرت بیاد

    پاسخ
  19. سلام
    خدا خیرت بده، لپ تاپ منم FX706HE هست چند وقته همین مشکل رو پیدا کرده بود و کلافه شده بودم هرچیم سرچ میکردم چیز بدرد بخوری پیدا نکردم، با این روش که شما فرمودین مشکل حل شد.

    پاسخ
  20. سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس دلسوز .
    مهندس جوزقی عزیز . این مشکل wifi رو من هم دارم و همین الان اقدام به انجام این کار کردم و هنوز تست نشده که درست شده یا نه . لب تابم ام دقیقا همین مدل لبتاب شماس رم ۱۶ باف 3200 بدون مشکل و هارد ۵۰۰ هستش . جعبه لبتاب موقع خرید هم کاملا پلمپ خود ایسوس بود و خودم بازش کردم.
    ولی یه مشکلی که هست . اینه که من با هدفون بلوتوثی وصل میشم به لب تاب . و بعضی وقت ها خود هدفون رو هم دیسکانکت میکنه ولی بعد ۱۰ ثانیه دوباره وصل میشه و هیچگاه درایور بلوتوث حذف نمیشه . خواستم بدونم ایا از دوستان کسایی هستن که این مشکل رو داشته باشن یا نه ؟
    ایا روشی برای رفعش دارن یا نه
    و یک سوال دیگه . ایا میشه rgb های این سری از لب تاب هارو شخصی سازی کرد یا نه ؟
    و بازم کلی ازتون ممنونم بابت انتقال تجربه خودتون‬‎

    پاسخ
    • سلام و مرسی از لطفتون.
      درباره مشکل اول، بعید میدونم مشکل از لپ تاپ باشه. با دیوایسای بلوتوثی دیگه هم چک کنید ببینید همه این مشکلو دارن یا نه. چون بعضا نمیدونم چرا یسری دستگاها باهم ارتباطشون به مشکل میخوره.
      درباره RGB، یسری تم های رنگی دیگه توی Asus Armory Crate هست ولی اینکه بشه ساخت، نمیدونم ولی فکر کنم با اپای Third Party بشه.

      پاسخ
    • منم همین مشکلو دارم متاسفانه و بلوتوثم چپو راست قطع میشه , اصن معلوم نیس مشکل درایوره یا سخت افزار , میفرستم گارانتی ببینم چی میشه

      پاسخ
  21. سلام.
    مشکل من حل نشد مدل لپ تاپمم fx706h
    rtx 3050 ti.
    واقعا نمیدونم چیکار کنم… تا دیروز سالم بود یهو اینجوری شد و کلا وای فای رو نمیاره…

    پاسخ
  22. سلام
    من دو روز بود که تمام سایت های خارجی رو گشته بودم و همه راه حل ها رو رفته بودم حتی چند بار درایورش رو از توی دیوایس منجیر پاک کردم و ورژن 3.02.00.0192 درایور Mediatek MT7921 رو نصب کردم و جواب نگرفتم. اما راه حل شما و ورژن درایوری که معرفی کردید کار کرد. خیلی زیاد ممنونم.
    FX506HCB

    پاسخ
  23. سلام وقتتون بخیر. ممنونم از راهکار فوق العادتون. دستگاه من ROG Zphyrus G14 است که با مراحلی که فرمودین مشکل کامل رفع شد. بازم تشکر میکنم از لطفتون

    پاسخ
  24. منم این مشکل رو داشتم
    کارهایی که گفتید انجام دادم ولی همچنان همون مشکل سرجاش هست
    مدل لپتاپ : FX506HCB

    پاسخ
  25. سلام خسته نباشید من همه کارهای که گفته شده بود رو انجام دادم ولی فایده ای نداشت و همچنان این مشکل رو دارم راه حل دیگه ای ندارید؟

    پاسخ
  26. نه داداش توانش بستگی به مصرف انرژی نداره

    گرافیک rtx 3050ti چند نمونس عکس ببین عکس واتس اپ فرستادم براتون

    برای اینکه متوجه بشید گرافیک شما چند واته مسیرش واتس اپ میدم

    پاسخ
  27. نه از من ۱۱۴۰۰ هست
    ۳۰۵۰ti
    راستی میشه لطف کنید این سریال نامبر چک کنید برام چون ب لپ تاپ دسترسی ندارم الان

    90NR0713پارت نامبر

    MXNRCX04W276519
    شماره سریال
    دمت گرم

    پاسخ
  28. سلام خداوند متعال شما رو حفظ کند کل سایت های خارجی یوتیوب و دیگر جاها گشتم
    حتی پشتیبانی با ایسوس

    دیگه کم کم داشتم مبقروختم می‌رفت قرار شد همین فردا بفروشم همین الان همین الان مشکلم حل شد

    مشکل رم که تو توضیحات گفتی من داشتم که فرکانس بیاد پایین رفتم یه بار یه رم دیگه گذاشتم روش درست که شد در آوردم دوباره همون قبلی زدم

    البته من ۶۴ گیگ کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

این مطلب رو با دوستاتون به اشتراک بزارید!